Ledig stilling

Østfold Trafikkskole AS

Ledig stilling

ER DU VÅR NYE KOLLEGA?

Vi søker etter en godkjent trafikklærer kl. B til vår skole i Halden (ved behov kan det bli kjøring ved vår avd. i Rakkestad). (jo flere klasser, desto bedre, men ingen krav) Vi underviser i kl. B, BE, B96, A, A2, A1 og AM146

Vi ser etter en selvstendig, pliktoppfyllende og serviceinnstilt kollega, som vil veilede og hjelpe elever i alle aldre og nivåer, og bidra til å forme dem til trygge og ansvarsbevisste sjåfører.

Vi ser etter en kollega som bidrar til god faglig prat, sosial og omgjengelig. Vi har faglige og personal møter igjennom året. Mulighet for videreutdanning innenfor trafikkopplæring, relevante kurs og konferanser hvor vi har dratt som en gruppe. Vi arrangerer også sosiale sammenkomster til sommer og jul.

Lønn og pensjon etter avtale.

Alle henvendelser behandles konfidensielt.

Kontakt:

Tone Jensen 917 72 010          tone@ostfoldtrafikkskole.no

Ta kontakt

Åpningstider

Vi har åpent kl. 8-16 mandag til torsdag i Halden, kl. 9 - 16 i Rakkestad.
Fredag har Halden åpent fra kl. 8 - 13.
Telefontid fra kl. 9